Recomandarea mea #5

Azi va recomand seria mea preferata , pe care o ador!!

Primul volum al seriei ni-l prezinta pe Harry Potter, un baietel obisnuit pana la 11 ani (cel putin asa credea el!), cand primeste o invitatie pentru anul urmator la Hogwarts, Scoala de Magie, Farmece si Vrajitorii. De acum incolo, incepe sa trimita si sa primeasca scrisori cu… bufnita, se lupta cu fortele raului, are parte de fel de fel de intamplari stranii si, mai ales, invata sa joace Vajhat. Ca toti vrajitorii, nu-i asa?

Parerea mea:

Deci am citit seria asta de n ori! Nu ma satur niciodata de ea! Lumea creata de J K Rowling este absolut superba! Harry Potter m-a atras inca de la primul volum, si nici acum nu pot spune cu exactitate care dintre cele 7 mi-a placut cel mai mult! Cand am terminat prima data seria aproape am izbucnit in plans ca nu mai erau si alte volume! Sunt foarte invidioasa pe cei care nu au descoperit inca lumea Harry Potter, fiindca pot sa citeasca cartile, fara sa stie ce se va intampla!

4 răspunsuri

  1. Aici te sustin..adica eu am crescut cu Hp..e seria mea de suflet ..insa am avut o persoana care mi le-a cam distrus , acum incercsa imi conving parintiisa mi le cumpere din nou, neh nu am nici o sansa dar cand oi termina liceul si oi fi la faclutate le voi lua eu pe ascuns =))…eu sincer am plans la moartea lui Albus si mi-a venit sa-mi dau palme la povestea lui Snape mereu m-a atras dar nah…se mai intampla

    1. Si mie mi-a parut rau de Snape… Nu ar fi trebuit sa se intample asta!

      1. Da chiar nu …dar stiu sigur ca undeva se va face dreptate..oricum Jk .. a ucis in fiecare volum cate un personaj sweet ..dar stiam ca va compensa pana laurma..nu varamane asa ..in vizunea meaSnape traieste si i da peste nas lui Harry chiar daca il protejeaza adica cu-i nu-i place accentul lui cand rabufneste si urla la Potter ..:))

  2. am un colg care este obsedat de aceasta serie dar pe mine nu m’a atras niciodata.poate ca nu am incercat niciodata sa citesc macar putin din ele.dar merita sa incerc 🙂

Lasă un răspuns

