Versurile dau culoare melodiei #12

Astazi va prezint o melodie de Selena Gomez, pe acre, cand a aparut, o ascultam continuu.

                  

„You are beautiful, like a dream come alive, incredible
A center full of miracle, lyrical
You’ve saved my life again
And I want you to know baby:
I, I love you like a love song, baby”

Esti frumos ca un vis devenit realitate, incredibil
Un centru plin de miracol, liric
Mi-ai salvat viata iar
Si vreau sa stii iubire:
Eu, te iubesc ca pe un cântec de dragoste, iubi

„Cursing me, boy you played through my mind like a symphony
There’s no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do
And it feels like I’ve been rescued
I’ve been set free
I am hyptonized by your destiny”

Constant, baiete, te joci prin mintea mea ca o simfonie
Nu exista nici o cale sa descriu ce imi faci
Tocmai ce-mi faci, ce faci..
Si se simte ca si cum as fi fost salvata
Am fost eliberata
Sunt hipnotizata de destinul tau

„No one can pause
You stand alone, to every record I own
Music to my hear that’s what you are
A song that goes on and on”

Nimeni nu-l poate intrerupe
Tu stai singur la fiecare cantec pe care il fac
Muzica pentru inima mea, asta esti
O melodie care merge iar si iar

Consider ca asta este una dintre cele mai pune melodii ale Selenei! Este plina de sentimente frumoase si de caldura!

Un răspuns

  1. Imi place fata asta , sper doar sa ramana la fel de sweet si inocenta asa cum o stiam de la Disney desi nu prea cred eu asta..melodia asta e atat de draguta ..si nu stiu cum sau de ce dar i place si tatei…

Lasă un răspuns

