Versurile dau culoare melodiei #11

Astazi va prezint o melodie a celor de la Vunk, „Pleaca”, un featuring cu Antonia! M-am gandit sa pun si o melodie romaneasca!

„Era miercuri spre joi,
Ma iubeai pan’ la cer si inapoi,
Doua nopti mai tarziu,
Nu puteam sa zbor sau sa mai fiu”

„Lacrimi nu mai incap
Numai tu mi-ai dat lumea peste cap
In loc sa ne iubim
Ne purtam ca doi anonimi”

„Pleaca,
Maine o sa imi treaca
Ce daca durerea a venit,
Pleaca,
Lasa-ma sa mor
De dor, fericirea mea la naiba”

Cred ca melodia asta e cea mai reusita dintre piesele celor de la Vunk! Eu una, o ador! Voi?

Un răspuns

  1. cred ca este cea mai buna melodie din ultimu timp lansata in Romania.Asta si „Scapa-ma de ea”

Lasă un răspuns

