Versurile dau culoare melodiei #10

Va mai amintiti de Right Now (Na na na), piesa cu care Akon a cucerit toate topurile?

                    

„It’s been so long (long long)
That i haven’t seen your face
I’m trying to be strong (strong strong)
But the strength I have is washing away
It won’t be long”

A trecut mult timp
De cand nu ti-am mai vazut fata
Incerc sa fiu puternic
Dar puterea pe care o am e pe duca
Nu va dura mult

„Girl I know, the stakes were made between us two
And we show our ass that night, even said somethings werent true
Watch you go, and haven’t seen my girl since then
Why can’t it be the way is was
Because you were my homie, lover, friend”

Fata, stiu greselile pe care le-am facut noi doi
Si mi-ai aratat spatele in seara aceea cand am spus ceva neadevarat
Te-am privit plecand si nu mi-am mai vazut fata de atunci
De ce nu poate sa fie ca inainte
Pentru ca tu imi esti cel mai iubit prieten

„I can’t lie, (I miss you much)
Watching everyday that goes by (I miss you much)
Till I get you back I’m gonna cry (yes I miss you much)
You are the apple of my eye (girl I miss you much)”

Nu pot sa mint (mi-e dor de tine)
Privesc zilele care trec (mi-e dor de tine)
Daca te intorci voi incerca (mi-e dor de tine)
Tu esti lumina ochilor mei (Fata m-ie dor de tine)

Aceasta este una dintre cele mai bune melodii ale lui Akon! Pur si simplu o ador! Felul in care o canta, vocea, videoclipul, totul e perfect!

Sunteti de acord cu mine?

4 răspunsuri

  1. Mie imi place Akon… Pacat ca nu a mai scos nimic frumos in ultimul timp

  2. Melodiile lui Akon sunt foarte frumoase.

  3. clasica,foarte frumoasa.mesaj emotionant

  4. melodia asta imi aduce aminte de vremea aia cand era Kat Deluna cea mai tare…=))

Lasă un răspuns

