Recomandarea mea #4

Azi va recomand o serie pe care am citit-o pe nerasuflate si care mi-a ramas adanc intiparita in minte!

Un jurământ sacru
Un înger căzut
O dragoste interzisă

Pentru Nora Grey, dragostea nu face parte din plan. Nu s-a îndrăgostit niciodată de vreun băiat, în ciuda eforturilor depuse de Vee, prietena ei cea mai bună. Dar zâmbetul şăgalnic şi ochii pătrunzători ai lui Patch o atrag mai presus de orice raţiune. Patch pare să se afle oriunde este şi ea şi pare să o cunoască mai bine decât prietena ei cea mai bună, iar Nora nu se poate decide dacă să-i cadă în braţe sau să fugă din calea lui cât mai departe. După o serie de întâmplări înspăimântătoare, tânăra se găseşte prinsă într-un joc al răzbunării unde nimeni nu este ceea ce pare a fi, taberele se schimbă şi ascund secrete periculoase. În mijlocul unui străvechi conflict între nemuritori şi îngerii căzuţi, Nora trebuie să-şi înfrunte temerile şi să lupte pentru viaţa şi dragostea ei, iar o alegere greşită o poate costa viaţa.

Parerea mea:

Mi-a placut mult aceasta serie! Dupa ce am citit primul volum, l-am vrut cu disperare pe al doilea, apoi pe treilea! Pana la al patrulea a mai trebuit sa astept! Insa totul la aceste carti este incredibil! Are momente care te fac sa izbugnesti in ras, si altele care te fac sa plangi! Va recomand sa o cititi !

Primele doua volume au aparut si la noi, la editura Litera!

4 răspunsuri

  1. Am citit primele doua volume, abia astept sa il citesc pe al treilea!!

  2. Eu am citit doar primul volum…

  3. Hmm, nu am citit seria, dar suna bine

  4. Este foarte super aceasta serie din cate mi-am dat seama din recenzii.

Lasă un răspuns

