La ei Vs La noi #21 – My sister’s Keeper

” O viata de rezerva ” de Jodi Picoult a fost una dintre cele mai emotionante carti pe care le-am citit! Sincer, pe mine m-a dat pe spate!

La ei                                             Vs                                               La noi

Mie parca imi place mai mult coperta noastra! Cele doua fete cu o privire matura pe chip, dintre care una ssta in umbra celeilalte, exprima destul de bine ideea carti!

4 răspunsuri

  1. Asa este, coperta de la noi este mai interesanta.

  2. Amandoua copertile sunt foarte super!!!Am citit si eu recenzia,iar o fata a citit toata cartea si mi-a zis ca e foarte emotinanta….

  3. Uuuu..asta este o serie de suflet pt mn.

    1. o carte pardon….(e tarziu)

Lasă un răspuns

