Versurile dau culoare melodiei #9

Demi Lovato este una dintre cele mai bune cantarete care au facut parte dintre „Printesele Disney”

„Skies are crying
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence as it’s ending, like we never had a chance” 

Cerurile plang
Eu ma uit
Prinzand picaturi de lacrimi in maini.
Doar liniste, ca si cand s-ar termina
Ca si cand noi nu am fi avut niciodata o sansa.

„As the smoke clears
I awaken, and untangle you from me
Would it make you, feel better to watch me while I bleed?”

Ca si cand fumul s-ar sterge
Eu voi fi treaza si te voi dezlipii de mine
Poate te va face sa te simti mai bine sa ma vezi cand sangerez?

„You can take everything I have
You can break everything I am
Like i’m made of glass
Like i’m made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!”

Poti sa iei tot ce am
Poti sa strici tot ce sunt
Ca si cand as fi facuta din sticla
Ca si cand as fi facuta din hartie.
Du-te si incearca sa ma darami.
Eu ma voi ridica de pe pamant
Ca un zgarie-nori
Ca un zgarie-nori

Melodia asta este una dintrre cele mai emotionante ale lui Demi! In plus, ii scoate si vocea cu adevarat in evidenta!

5 răspunsuri

  1. Imi plac versurile

  2. Nu sunt o fana a lui Demi,dar aceasta melodie imi place mult de tot<3

  3. Mie imi plac mai mult melodiile care le-a scos dupa ce si-a revenit , si celelalte imi placeau , dar astea sunt super tari.
    Iar versurile acestei melodii sunt intr-adevar frumoase si emotionante.

  4. Ador melodia.Este superba,la fel şi versurile.

  5. Hmmm…de cand cu melodia asta si cu „Give your heart a break” chiar imi place mult de Demi.

Lasă un răspuns

