Recenzie: Nascuta la Miezul Noptii

Kylie Galen a simtit mereu ca are ceva deosebit…

Acum viata ii este distrusa: parintii ei divorteaza, iubitul ei ii da papucii si incepe sa vada… o fantoma

Nici nu e de mirare ca a incercat sa evadeze din probleme, mergand la o petrecere organizata de unul dintre cei mai cool baieti din scoala!

Insa nimic nu se rezolva, ba din contra! Iar asta ii va schimba in totalitate viata!!!

Cand mama ei hotareste sa o trimita intr-o tabara pentru copii-problema, ei bine, Kylie crede ca a nimerit din lac in put! Mai ales cand descopera ca majoritatea copiilor de acolo sunt niste ciudati!

Dar apoi afla adevarul: toti acesti copii sunt supranaturali: vrajitori, vampiri, varcolaci, metamorfi, zane…

Totusi, nimeni nu-i poate raspunde la o intrebare: ce anume este ea? In cautarea acestui raspuns Kylie afla ca nu toate lucrurile sunt ceea ce par, nici pe departe… Tot ce stie este ca pentru a afla raspunsurile are nevoie de ajutor… Chiar si de cei in care nu are incredere.

„Nascuta la Miezul Noptii” a fost una dintre cele mai bune carti fantasy pe care le-am citit! C C Hunter imbina problemele cu amuzamentul intr-un fel in care parca te provoaca sa citesti mai departe, si mai departe, si mai departe..,

Cand am terminat-o mi-am dat seama ca pur si simplu nu mai am rabdare! Vreau mai repede continuarea! Sper din tot sufletul sa apara cat mai repede

Nota: 4,5/5

Cartea poate fi cumparata de aici sau de aici

7 răspunsuri

  1. Cartea suna bine. Mi-ar placea sa o citesc

  2. De abia astept sa citesc volumul 2 , cartea e super tare ! Am citit-o pe nerasuflate 😀

  3. Am auzit din ce in ce mai multe pareri despre cartea asta in ultimul timp.Multumesc si felicitari pentru recenzie,mi-as dori sa o am in biblioteca!!

  4. Cartea este foarte buna.As vrea si eu sa o citesc.

  5. Iubesc cartea!!!!E pe locul 1 in topurile mele!!:)))

  6. Suna foarte bine. Cred ca o sa ma apuc de ea, ca o am deja

  7. Mi-a placut cartea…dar pentru mine nu prea a iesit din tipare:-d(adica…nu mi-a ramas intiparita in minte)

Lasă un răspuns

