Versurile dau culoare melodiei #8

Taylor Swift este una dintre cele mai talentate cantarete pe care le-am ascultat vreodata!

„We are never ever ever getting back together ” este ultimul single al cantaretei, care a batut deja doua recorduri!

„I remember when we broke up the first time
Seeing this is, and had enough, it’s like
We haven’t seen each other in a month
When you, said you, needed space, what?
When you come around again and say
Baby, I miss you and I swear I’m gonna change
Trust me, remember how that lasted for a day
I say, I hate you, we break up, you call me, I love you”
 
Îmi amintesc atunci când ne-am despărțit prima dată
Asta a fost, am îndurat destule,
Nu ne-am mai văzut de o lună
De când ai spus că ai nevoie de spațiu, cum?
Te întorci și spui
Iubito, mi-e dor de tine și jur că o să mă schimb.
Crede-mă, îmi amintesc că asta a durat doar o zi.
Spun că te urăsc, ne despărțim, tu mă suni, te iubesc.
 
„I’m really gonna miss you picking fights
And me, falling for a screaming that I’m right
And you, will hide away and find your piece of mine
With some indie record that’s much cooler than mine”
 
Chiar o să-mi fie dor de certurile noastre,
Iar eu strig în gura mare că am dreptate.
Iar tu te ascunzi să-ți găsesti liniștea
Cu niste muzică indie care e mult mai bună decât a mea
 
„Oooh you called me up again tonight
But Oooh, this time I’m telling you, I’m telling you
We are never ever ever ever getting back together
We are never ever ever ever getting back together
You go talk to your friends talk
And my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together”
 
Oooh, ne-am despărtit iarăși aseară
Dar oooh, de data asta îti spun, îti spun,
Nu ne vom mai împăca niciodată,
Nu ne vom mai împăca niciodată.
Te duci să vorbești cu prietenii tăi ca ei să vorbească cu prietenii mei,
Iar prietenii mei să vorbească cu mine.
Dar noi nu ne vom mai împăca niciodată.
 
Taylor are dreptate! Fetele ar trebui sa aiba curaj sa le spuna „Pa” baietilor care isi bat joc de ele!
4 răspunsuri

  1. Adevarat….eu am stiut intotdeauna cui sa zic „Pas!” si cui nu….si se vede, acum am o relatie superba de 5 ani de zile cu un baiat pe care il iubesc din tot sufletul..si el pe mine;):X

  2. Chiar acum ascult melodia , am ascultat-o de mai multe ori de cand m-am trezit. Si cand ma gandesc ca la inceput nu-mi placea . Oricum toate versurile melodiei sunt frumoase si n-as putea sa aleg unul anume.

  3. Ador aceasta melodie!!!am ascultat-o de o mie de ori!!!!

  4. Mi-a placut de la inceput…dar cu timpul imi place din ce in ce mai mult.

Lasă un răspuns

