La ei Vs La noi #19 – Sunt numarul Patru

Azi va prezint o carte de actiune si aventuri care mi-a placut extrem de mult! Este vorba de „I am Number Four” de Pittacus Lore! Dupa aceasta carte s-a facut si un film!

La ei                                                Vs                                             La noi

I Am Number Four (Lorien Legacies, #1)

Mie imi place mai mult coperta de la noi! (Pe ea veti gasi si o mica descriere a cartii)

Voi ce spuneti?

3 răspunsuri

  1. Am citit cartea si mi-a placut foarte mult acum mai am de citit volumul 2. Si imi place mai mult coperta de la noi.

  2. Nu stiu ce sa zic,dar cred ca mi-ar placea.:DD:D:

  3. Asa este. Coperta de la noi este mai frumoasa.

Lasă un răspuns

