Recomandarea mea #2

Astazi va prezint o carte non-fantasy!

Viaţa Veronicăi „Ronnie” Miller, o tânără de 17 ani, este dată peste cap atunci când părinţii ei divorţează şi tatăl se mută de la New York la Wilmington, în Carolina de Nord. Trei ani mai târziu, ea este la fel de furioasă şi de înstrăinată de părinţi, mai ales de tatăl ei… până când mama hotărăşte că ar fi cel mai bine pentru toată lumea ca Ronnie să-şi petreacă o vară alături de tatăl ei, un fost profesor şi pianist, care duce o viaţă liniştită în acel orăşel de la malul mării. Rebelă şi plină de resentimente, Ronnie respinge însă toate încercările de apropiere ale părintelui şi ameninţă să se întoarcă la New York – asta până când îl întâlneşte pe Will, cel mai popular tânăr din oraş şi ultima persoană de care s-ar fi gândit că va fi atrasă. „Ultimul cântec” este o poveste de neuitat despre variatele faţete ale iubirii – prima iubire, iubirea dintre părinţi şi copii – care arată, aşa cum numai romanele lui Sparks reuşesc să o facă, cum dragostea ne poate sfărâma inima… dar reuşeşte şi să o vindece.

Parerea mea

Cred ca asta este cea mai buna carte  lui Nicholas Sparks!  Este o carte care pe mine m-a impresionat, chiar m-a facut sa plang! Mie imi plac cartile triste, desi asta nu a fost complet trista! Combinatia de tristte si fericire de la sfarsit a fost perfecta!

5 răspunsuri

  1. Nu am citit cartea asta
    De obicei nu citesc carti triste

  2. Eu am citit cartea si chiar a fost tare!

  3. nu am citit cartea, dar filmul este impresionant….

  4. Inca nu am citit cartea, dar cu siguranta o sa o citesc… 🙂

  5. Nu am cartea inca, dar sper sa mi-o cumpar cat de curand pentru ca filmul a fost superb si am plans cu lacrimi de crocodil.

Lasă un răspuns

