La ei Vs La noi #18 – Evernight

Mie, una, mi-a placut mult Evernight! Este o carte frumoasa, care te atrage din prima! Cand m-am apucat de ea, nu ma asteptam sa fie chiar atat de buna!

La ei                                             Vs                                          La noi

Mie imi place mai mult coperta noastra ! Coperta din SUA nu e cine stie ce!

5 răspunsuri

  1. LOL clar a noastra imi place mai mult. Aia parca e prea simpla

  2. Asa e! Coperta din SUA este urata rau!

  3. Imi place mult mai mult coperta de la noi…. si eu vreu sa citesc cartea 🙂

  4. Da, si mie mi-a placut cartea si imi place mai mult copeta de la noi. Cealalta e simpla, nu stiu, dar nu imi place.

  5. La noi e mai buna coperta. Cealalta nu imi place deloc.

Lasă un răspuns

