Versurile dau culoare melodiei #6

Astazi va prezint o melodie de Avril Lavigne! Imi place mult cum canta si ascult cu placere melodiile ei!

„Wish You Were Here” este din punctul meu de vedere una dintre cele mai reusite melodii ale ei!

„I can be tough, I can be strong
But with you, it’s not like that at all
There’s a girl that gives a shit
Behind this wall you just walk through it”

Pot sa fiu rezistenta, pot sa fiu puternica
Dar cu tine nu e deloc asa.
Exista o fata careia ii pasa
In spatele acestui perete prin care doar treci prin el

„All those crazy things we did
Didn’t think about it, just went with it
You’re always there, you’re everywhere
But right now I wish you were here”

Toate lucrurile nebunesti pe care le-am facut,
Pe care nu le-am calculat, doar le-am facut
Esti mereu acolo, esti peste tot,
Dar chiar acum mi-as dori sa fii aici.

„Damn! Damn! Damn!
What I’d do to have you here, here, here
(I wish you were here)
Damn! Damn! Damn!
What I’d do to have you near, near, near
(I wish you were here)”

La naiba! La naiba! La naiba!
Ce-as face sa te am aici, aici, aici,
(Mi-as dori sa fii aici)
La naiba! La naiba! La naiba!
Ce-as face sa te am aproape, aproape, aproape.
(Mi-as dori sa fii aici)

Atat versurile, cat si melodia au impact puternic! Pur si simplu le ador!

Un răspuns

  1. N-am mai auzit de melodia asta pana acum, insa suna bine

Lasă un răspuns

