Recomandarea mea #1

Voi deschide o rubrica noua, in care va voi prezenta cartile pe care le ador!

Incepem cu ….

Chloe Saunders avea o viaţă relativ normală. Dar acum se pomeneşte într-o situaţie cu totul ciudată pentru că: Brusc, începe să vadă oameni morţi. Este închisă într-un sanatoriu pentru adolescenţi cu tulburări mintale. Sanatoriul nu este ceea ce pare…

Parerea mea

Este una dintre cele mai bune serii fantasy pe care le-am citit! Are de toate: fiinte supranaturale, triunghiuri amoroase, tradari….Orice iubitor de fantasy ar trebui sa o aiba in biblioteca!

4 răspunsuri

  1. Hoho, seria aceasta am prins-o editie de chios si pot spune ca mi-a placut la nebunie, plus ca are niste chestii foarte tari!!

  2. Am citit seria asta si mi-a placut.

  3. Eu nu am citit seria, dar suna foarte bine!

  4. Eu am citit Revelatia si mi-a placut.

Lasă un răspuns

