La ei Vs La noi #17 – Eve

Copertile pe care vi le prezint azi reprezinta primul volum al seriei Eve, scrisa de Anna Carey

Seria reprezinta o distopie, fascinanta, pe care v-o recomand cu caldura!

La ei                                            Vs                                              La noi

Mie parca imi place mai mult coperta noastra, deoarece fata sta cu fata! Voi ce parere aveti?

2 răspunsuri

  1. sincer mai mult imi place cea de la noi. Chiar daca nu prea imi plac mie copertiile cu fete prea mult asta imi place mai mult decat cea de la ei

  2. Mie parca imi place mai mult coperta din strainatate

Lasă un răspuns

