In curand la editura Litera!

Aceste 3 carti vor fi publicate probabil in noiembrie, pentru Targul de Carte Gaudeamus!

Eu una, cel mai mult astept sa apara Silence! Voi ?

10 răspunsuri

  1. Este asa bine ca aceste carti voi fi publicate!! Ma simt asa bine:)

  2. Onica Andreea Madalina | Răspunde

    De abea astept sa apara cele de lauren kate ❤

    1. Si eu la fel!!!

  3. wow nu stiam abia astept ultimele doua imi fac cu ochiul de mult timp

  4. Eu vreau sa apara toate 3 cat mai repede

  5. Silence suna excelent. Si celelalte sunt tari!

  6. De „Silence” sunt si eu curioasa!

  7. „Silence” si „Fallen in love” le citesc si in engleza daca e 🙂

  8. Cel mai mult as vrea sa apara „Silence” si celelalte imi plac, dar seria „Hush Hush” este preferata mea si mor de nerabdare sa vad ce se intampla in continuare.

  9. Eu stiu deja finalul seriei ”Fallen” , dar tot vreau sa apara cartea sa o mai citesc. Si vreau sa apara si ”Silence” , de cand astept …….

Lasă un răspuns

