Concurs Nascuta la Miezul Noptii!

Vreau sa organizez un nou concurs pe blog!

Premiul consta in cartea „Nascuta la Miezul Noptii” in format pdf in limba romana!

Ce trebuie sa faceti?

1. Lasati aici un comentariu cu numele si adresa de e-mail

2. Comentati la alte 5 articole care v-au placut de pe blogul meu ( este obligatoriu , daca nu o faceti, nu veti mai participa)

Castigatorul va fi ales cu random.org!

Perioada concursului: 4 septembrie 2012 – 15 septembrie 2012

Succes!

PS: Atentie: Numele sub care postati comentariile trebuie sa fie acelasi!

34 răspunsuri

  1. Onica Andreea Madalina | Răspunde

    Nume – Onica Andreea Madalina
    Email – adrian_tl30@yahoo.com

    pentru concurs

  2. Mult succes tuturor participantilor.

  3. Succes participantilor!!

      1. Nu stiu….Poate, trebuie sa ma mai gandesc:)

      2. Nu pierzi nimic daca te inscrii!

  4. eu nici nu mai stau pe ganduri ma inscriu si eu
    nume: bianca marina
    e-mail: bibi_dulcica13@yahoo.com

  5. Nume – Borza Laurentiu
    E-mail – lau17_stefan@yahoo.com

  6. Pai ma inscriu si eu
    Nume – Pisalita Diana Andreea
    E-mail – diana_justme17@yahoo.com

  7. Staicu Ionela Mariana
    email: mary_chiquita2006@yahoo.com

    Mi-ar placea sa citesc aceasta carte

  8. Nume:Pauna Oana
    email:anastacie93@yahoo.com

  9. Nume:Andreea Bianca Şerban
    email: unforgettable.dreams95@yahoo.com

  10. Nume:Vasile Alina
    Email:dilaurentisalison98@yahoo.com

  11. Numele:Andreea
    E-mail:toderoiuandreea@yahoo.com

    P.S.Îmi place mail-ul fetei de deasupra mea.:))

  12. Nume: Claudia Bunduc
    E-mail:claudiabunduc@yahoo.com

  13. Nume: Bunduc Elena
    E-mail: irinabunduc@yahoo.com

  14. nume:Codin Geani
    mail:geany.10000@yahoo.com

  15. NUME;OANTA MADALINA E-MAIL:oantamadalina@yahoo.com

  16. rosca raluca daniela | Răspunde

    mult succes participantilor

  17. sper sa castig, deoarece imi place sa citesc.. mult succes celor ce participa !!!

    1. email: dany.blaj@yahoo.com
      Numele&Prenumele: Blaj Daniel
      Comentariul: pe pagina….Despre…acolo l-am lasat

  18. 1-imi place enorm de mult..as vrea sa o citesc…super titlul cartii-
    “Cum sa nu te lasi dus de nas de o fata…sub acoperire!”

    2-imi place “The Hunger Games’s Cast”

    3-foarte frumos-”Disparuti de Michael Grant!”

    4-mi-ar place sa citesc ceea ce ati prezentat pe akest site “La ei Vs La noi # 23 – Casa de Sticla”

    5-ador sa ascult si sa cant–ma bucur ca a aparut pe acest site “Versurile dau culoare melodiei #12″

  19. Succes participantilor.

  20. s’a anuntat castigatorul?e deja 18 sept

Lasă un răspuns

