Versurile dau culoare melodiei #4

Melodia de astazi facea furori acum vreun 1 an! Mie imi place si acum!

Bruno Mars este foarte talentat! Consider ca „Grenade” este una dintre cele mai bune piese ale sale!

„Easy come , easy go
That’s just how you live , oh
Take , take , take it all ,
But you never give ”

Ce se obtine usor se pierde usor
Asta e doar modul in care traiesti, oh
Ia, ia, ia tot,
Dar niciodata nu ai dat

„Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash , yes you did .
To give me all your love is all I ever asked”

Ti-am dat tot ce am avut,
Si tu ai aruncat la gunoi
Ai aruncat la gunoi, ai facut-o,
Sa-mi dai toata dragostea ta e tot ce am cerut vreodata

„I’d catch a grenade for ya (yeah , yeah , yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah , yeah , yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah , yeah , yeah)
You know I’d do anything for ya (yeah , yeah , yeah)
I would go through all this pain ,
Take a bullet straight through my brain ,
Yes , I would die for ya baby
But you won’t do the same”

As prinde o grenada pentru tine, da, da
Mi-as taia mana cu o lama pentru tine, da, da
As sari in fata trenului pentru tine, da, da
Sti ca as face orice pentru tine, da, da
As trece prin toata durerea asta
Sa primesc un glont direct in creierul meu
Da, as muri pentru tine,dar tu nu ai face la fel..

Mie imi place mult mult Grenade! Are niste versuri superbe!

Voi ce parere aveti?

Lasă un răspuns

