Versurile dau culoare melodiei #2

Melodia a caror versuri vi le prezint azi m-a fascinat!

I Was Here iti ajunge la inima si nu mai iese de acolo! Beyonce a cantat-o la United Nations World Humanitarian Day in scop caritabil.

„I wanna leave my footprints on the sands of time
Know there was something that, and something that I left behind”

Vreau să-mi las urmele pe nisipurile timpului,
Să ştiu că a fost ceva,
Ceva ce am lăsat în urmă

„I want to say I lived each day, until I died
I know that I had something in, somebody’s life
The hearts I have touched, will be the proof that I leave
That I made a difference, and this world will see”

Vreau să spun că am trăit fiecare zi, până când am murit,
Ştiu că am avut ceva în viaţa cuiva,
Inimile pe care le-am atins vor fi dovada pe care o voi lăsa,
Ştiu că am schimbat ceva, şi această lume va vedea

„I just want them to know
That I gave my all, did my best
Brought someone to hapiness
Left this world a little better just because
I was here”

Vreau ca toţi să ştie
Că am dat totul, am făcut tot ce am putut,
Am adus cuiva ceva fericire,
Am lăsat lumea asta un pic mai bună doar pentru că
Am fost aici

„I was here…
I did, I’ve done, everything that I wanted
And it was more than I thought it would be”

Am fost aici,
Am făcut, am făcut tot ce mi-am dorit,
Şi a fost mai mult decât mă aşteptam.

Beyonce are dreptate! Toti ar trebui sa incercam sa facem lumea un loc mai bun!

Lasă un răspuns

