Versurile dau culoare melodiei #1

Hey! M-am gandit sa deschid o rubrica noua in care sa va prezint cantece superbe ale caror versuri minunate m-au impresionat!

Incepem cu ultimul single a lui Kelly Clarkson, Dark Side

Este un cantec care mi-a ramas intiparit in memorie, care nu poate fi uitat prea usor

Sa vedem…

„There’s a place that I know
It’s not pretty there and few have ever gone
If I show it to you now
Will it make you run away?”

Este un loc pe care-l ştiu
Nu e frumos acolo, şi puţini au ajuns la el
Dacă ţi-l arăt acum
Te va face să fugi departe?

„Everybody’s got a dark side
Do you love me?
Can you love mine?
Nobody’s a picture perfect”

Toată lumea are o parte întunecată
Mă iubeşti?
O poţi iubi pe-a mea?
Nimeni nu e un tablou perfect

„Don’t run away
Don’t run away
Just tell me that you will stay
Promise me you will stay”

Nu fugi departe
Nu fugi departe
Doar promite-mi că vei rămâne
Promite-mi că vei rămâne

Versurile acestui cantec sunt foarte adevarate si tocmai impresioneaza! Oamenii care ne iubesc trebuie sa accepte si latura noaastra mai putin buna!

Lasă un răspuns

